En dag som var till för att ta det lugnt

Det är onsdag, samma vecka som skolavslutningen och samma vecka som sommaren kanske hade tänkt att komma. Ligger just nu hemma i Robins soffa och funderar på att gå och lägga mig efter en dag som bestått av att ta det lugnt, sov länge, gick ner till stan och handlade lite presenter. fyndade ett par shorts och pratade en stund med finfina louise. Gick hem och gjorde en kycklingsalllad, men tomat o basillika sås, feta ost, annanas, gurka tomat, paprika och vitlöksbröd, så underbart gott. Sen har jag och robin sett sex and the city, ettan!!

Så tjejig, så underbar! den fick mig att inse att man ska leva varje dag som den vore den sista, och det är mitt nya motto ( om jag kan följa det)
Nu ska jag hoppa i säng.
Puss



Igår var det student hos KEVIN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0