Ett år till vår dag mina vänner!

På denna dagen om ett år är vi lyckliga studenter som njuter av att vi har gått ut gymnasiet :D
Fyfan vad underbart !
Trotts att det är dåligt väder och det kanske är lite naivt att redan börja tänka på sin student så känns det bra idag. Igår var det väldigt mycket tankar, som jag till slut fick reda ut med min finfina super vän.

Igår fick jag lite vuxenpoäng när jag ställde mig i bostadskö, visst det tar väl ett par år men det känns liksom skönt att ha det gjort! Var också hemma hos Maria som precis har flyttat hemifrån och jag fick ännu mer känslor av att jag vill ha någonting eget, hennes lägenhet var så fruktansvärt fiin, åh dröm! (:
vi ät middag tillsammans och pratade, en mysig kväll tack gumman! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0