Jobba när det är närmare 30 grader, det borde vara förbjudet..

Det är tisdag vilket innebär jobb mellan 11-20 för min del. När jag steg upp imorse var jag kanske ganska ska taggad.. Eller jag hade iaf övertalat mig själv att det skulle bli bra.
Men när jag gick ner för att äta frukost och insåg att det är närmare 30 grader ute, och mamma & Louise är på stranden så är jag inte så taggad längre.

Detta är överförväntan varmt och jag lääängtar tills på fredag då jag äntligen är ledig igen!!

Hoppas ni har det bra i solstrålarna, själv ska man snart cykla och vara inne  hela dagen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vi får sitta ute o fika nånstans i morgon ;)

2010-06-29 @ 16:53:19
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0