vilken underbar dag,

Jag är dålig på att uppdatera min blogg, men det är ju så att min röda lilla ögonsten är och bli frisk igen då fläken gått sönder :(

Idag är det Torsdag och hela dagen igår var jag hemma hos morfar, såå mysigt. Älskar min morfar! På kvällen kom mamma hem och det blev familjemys med pizza (: Efter det blev det en lång promenad och gillkolshandling!
Känner på mig att dettta kommer bli en bra dag, ligger och solar nu i trädgården, kusinerna kommer snart, sen kommer alexandra och ikväll kommer gänget och det blir sommarträdgårdsmys! ih.

Imorgon är det midsommar och det ska bli skit kul!
Alla bilder kommer sen när min dator är tillbaka i bruk!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0