Josefine & madonna, PÅ SAMMA BILD :O



Hahaha :D Jag och louise sitter och kollar på bilder, så hittade vi denna otroliga bild på mig och madonna!
Det var på crillis fest för ett bra tag sen.
("Coolt att madonna ville vara med på hans fest")
Efter matte provet som vi snart ska ha bär det av till Clara för att hjälpa till och stänga.
Sen ska jag äntligen hem till min kusin som jag inte träffat på jättelänge. Ska bygga mina naglar, kanske kommer in en bild på dem sen. Sen kommer en annan kusin också dit, känner på mig att det kommer bli en toppen kväll!

Nej nu ska jag kolla på lite fler bilder, Puss

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Ses snart...kram!

2010-03-24 @ 13:41:25
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0