Måndag och kanske vår.

Just nu sitter jag hemma i pojkvännens soffa och har börjat skriva på idrotten, och så lyssnar jag på John Mayer. När jag tittar ut så ser jag hur snön sakta med säkert tinar bort, idag är himmelnblå och vi kan se slutet på molnen, det känns lite som vår.
Idag är jag ledig, rätt skönt. Trotts att jag har lovat mig själv att plugga en hel del. Vid lunch ska jag möte upp maria och äta lunch.

Sitter och funderar på det här med relationer.
Hur kommer det sig att man hela tiden söker efter relationer till människor?
Hur kan människor vilja förstöra för varandra samtidigt som de vill ha en relation till varandra?
Hur kan människor prata så mycket skit om andra, men ändå vilja ha en stark relation?
Jag förstår mig inte riktigt på mig själv och alla andra ibland. Det är så komplicerat det här med relationer. finns det regler som man måste följa för att det ska vara en relation? och hur vet man att man har en relation och att den kommer hålla?
Ibland önskar man bara att man kunde ta sig in i andras huvud för att se hur de tänker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland går det inte att förstå hur människor resonerar, men ibland är man på samma sida och då är livet underbart.



Snart ses vi min lilla ängel, då blir det kramkalas! :D <3

2010-03-15 @ 11:53:09
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Cassandra

jag håller med dig och kan också bli förvirrad av det med relationer. men jag finns här för dig om det är något, tillsammans blir vi starkare!<3

2010-03-15 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0