Onsdagen den våriga dagen.

Det är onsdag morgon och jag vaknade kvart i 6 imorse och gick in för att duscha. Kände mig inte alls kry imorse ont i halsen som fasen. vid halv 7 kom morfar och majbritt från Ängelholm. De ska åka till Egypten idag, underbart. Så jag satt uppe och åt frukost med dem. Majbritt sa att det lät som att jag hade en slämbandsinflamation, hoppas inte det för då måste jag vara tyst :( 

Idag är det som sags onsdag och vår tyska är inställd. Vilket innebär att jag bara har elevråd, basgrupp och matte. Elevrådet hoppade jag över för att jag kände att jag var tvungen till att göra ett försök att bli frisk, och basgruppens möte ska jag gå på nästa vecka. Så jag ska bara in till skolan för att ha matte. Vid tjugo i 4 ska jag träffa mette och Daniel, mys! 

Jag känner på mig att detta kommer bli en bra dag! 
SOLEN SKINER och det är BLÅ HIMMEL. Hoppas våren är påväg. 

Hoppas ni får en toppen dag underbara läsare! 
Puss 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

"hoppas inte det för då måste jag vara tyst :("

hahahah, <3

2010-03-03 @ 16:48:17
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Tar vi vår fika nästa vecka? Kram

2010-03-03 @ 21:22:42
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: sandberg

haha så ful bild. du får gärna ta bort:)

men du behöver inte :D saknardig :D<3

2010-03-04 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0