En dag som jag väntat länge på!

Jag minns hur länge jag har tänkt på dagen,
jag minns hur länge jag har längtat,
och jag kommer minnas hur bra min dag blev!

Den där dagen började i fredags, då många av mina fiin fiina änglar väntade på 12 slaget med mig, efter 12 slaget firades jag och min syster som nu äntligen var 18 och dagen kom som vi så länge väntat på. Det blev en utgång som var underbart rolig. När vi vaknat igen, blev jag och min syster firade av familjen och Louise. Sedan kunde dagen fortsätta med släktkalas och sedan en utgång på kvällen också. Denna gången var det med mina bästa kusiner, även min kusin från österrike var hemma vilket var väldigt oväntat och uppskattat. Idag är det söndag och det var sista dagen på firandet för denna helg. Släktkalas idag också, ett fint sällskap och fin fina presenter.

Tack till alla som varit med och firat oss, tack till alla hälsningar. Tack för att jag har fått chansen att ha just er i mitt liv!

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0