en mysig kväll hos Louise!

Idag har vi varit i bokskogen havla dagen med skolan. Det var väl sådär roligt. Vi gick på olika aktiviteter, eller ja olika stationer som innebar allt får att bilda ord till att lösa matte kluringar. Helt okej dag. Vi har gått mycket iaf.
Igår efter att jag hade kommit hem från Robin åkte jag och syrran hem till Louise, vi åt hemmalagad lasange som var sjukt god, gick en promenad vid havet och tog lite bilder. Det var en så perfekt och underbar avslutning på denna helgen. tack louise <3 

Jag fick övningsköra hem från bokskogen idag och det går väl bättre och bättre för varje gång. Vet inte riktigt om jag ska ta en intensivkurs i sommar eller ta det när de kommer hmm.. Det är iaf kul att jag har börjat.

Snart ska jag ge mig ut och springa en runda, måste bli bättre på att träna. Skolan har tagit allt för mycket tid men nu när man börjar se slutet i det mesta så finns det mer tid för träning.

Min kusin har också börjar tillverka smycken, väldigt fina till ett bra pris. Kolla gärna på hennes blogg och hör av er om ni är intresserade.

www.mmcs.webblogg.se/smycken


Kommentarer
Postat av: Kusinen

<3 tack för länken ;)



Vilken mysig bild!, kul att du börjat köra,´har syrran med?

Hörs o ses! Kram

2010-05-24 @ 17:55:04
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0