Melissa ikväll!

Det är fredag morgon och jag känner på mig att detta kommer bli en bra dag. Ligger fortfarande i sängen, har precis läst igenom min natur som ska redovisas idag och sommar låtar spelas för fullt.
Snart ska jag ta mig upp ur sängen och hoppa in i dushen. Ska äta en härlig frukost och sen ge mig av till skolan.

Efter skolan ska jag möta upp min fina vän som jag ska ha en heldag med, det blir klippning, slinga håret, mat och så avslutas kvällen med en helt underbar konsert. MELISSA HORN!

Nu ska jag hoppa upp ur sängen.

om du var ett hav vore jag en våg,
om du var himmeln skulle jag ha vingar,
om du var ett regn hade jag varit hav & land.
om du var musik vore jag en sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0