Positiva besked och snart ett avslut av ännu ett skolår.

Sitter i skolan nu, klockan är halv fyra och jag känner att jag har varit duktig som har suttit hela dagen med min företagsekonomi. Jag har lämnat in ett uppdrag av två, så håller på med det sista. Har fått så mycket hjälp som möjligt och det känns som att detta kommer bli bra.
Jag har även avslutat en del kurser denna veckan, bland annat tyskan, naturkunskapen, svenska B och engelska B. Kollade igenommina mål och insåg att jag ligger i fas med alla och till och med lite högre om det går som jag vill. Skolan börjar gå mot sitt slut och det märker jag verkligen.
Satt och skrev upp alla mina lektioner nästa vecka har bara en lektion om dagen, skönt.
Det blir fokus på företagsekonomi nästa vecka och om det behövs mer kompletteringar. Hoppas på mitt mvg i svenska B. Har även skickat in min projekt idé plan till projekt arbetet i trean och det känns så sjukt inspirerande.

Nu ska jag snart bege mig till stationen för att möta upp Robin och hämta nyckel till lokalen. Sen blir det att åka hem och packa ihop alla saker till imorgon, måla min naglar, bestämma tider med Cassandra och njuta av att jag ännu har klarat mig igenom en skolvecka med bara positiva besked.

Nu ska jag bege mig till buss,
Hoppas er vecka har varit lika bra som min.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0