förstår du?, det är GLASKLART!

Nu var det längesen jag skrev och jag har väl egentligen ingen anledning till varför jag inte har skrivit.
Just nu försöker jag att njuta så mycket som möjligt av hösten. Även om jag brukar tycka att hösten är jätte jobbig så känns det som att jag fortfarande lever för sommarens energi.
Just nu jobbar jag men att kunna säga nej det är inte alltid det lättaste.
varje gång jag har bestämt att jag ska göra någonting som jag inte vill så ångrar jag mig såå mycket, men jag lär mig ändå inte att säga nej, attans!

Jag börjar inse mer och mer hur mycket människor lär mig, jag har alltid sagt att jag lär mig bäst av andra människor, och nu inser jag att jag lär mig till och med av människor jag inte känner. Det finns så många människor som har lärt mig hur jag inte ska vara och så finns det så många fina människor som gång på gång lär mig hur man kan vara.
Detta har varit min tanke stora delar av helgen.

Det är måndag igen och denna helgen har varit helt undebar.
I Fredags jobbade jag först, sen åkte jag & Robin till entré och shoppade lite.
på kvällen blev det en myskväll hemma.
Lördagen spenderades hemma, på kalas och på kvällen med mette o de andra på glasklart. Sååå roligt.
Söndagen blev det jobb och sen kom Mia, Gerry, Melvin och Hanna till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0