Sjukt flitig plugg dag!

Idag har jag tagit mig själv en ledig dag, marknadsföringen var inställd så jag frågade min matte lärare om jag kunde plugga hemma istället och det gick bra.
Ställde klockan på halv tio, gick upp och fixade lite med tvätten. Halv elva kom sandberg och vi har pluggat riktigt bra idag. Jag har pluggat matte, börjat på marknadsföringen, skrivit första delen på samhällen, ritat min bild till filosofin och läste igenom min vetenskapliga rapport. Såå underbart!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, sen kommer Maria och då blir det planering inför rekryteringsmötet imorgon.
Ikväll börjar greys anatomy, yeah :D


FLITIGA VI!


Kommentarer
Postat av: sandis

vi är grymma :D fast det ser ut som jag inte har någon bikini :(

2010-10-08 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0