14 september, Älskar dig!

Det är tisdagen den 14 september idag..
Det är Daniels 20 år dag, Grattis
och så är det min och robins 35 månaders dag :D ih. Älskar dig!
Tänk så mycket vi har gjort på 35 månader, älskar att ha planer att länga efter och vi har nog sett till att vi alltid har haft nya planer, det är nog ett av alla hemliga knep.

Denna tisdagen ska jag spenadera i stan med älskade farmor.

Fick sån inspriration när jag läste alla johannas planer så jag ville skriva min egen lista. Men kom på att jag skrev en sån lista för ett tag sedan. Får se hur mycket jag har uppfyllt :)

* Spara pengar till min resa till nyår

* Köpa ett gymkort och börja träna med syrran & crillis

* Få de betyg som jag ska kämpa mig till

* Göra ett högskole prov

* Skratta bort den tråkiga hösten

* Längta efter vår studentresa

* Åka till Åre

* Börja med mitt körkort

* Vara ute och dansa i den unga natten

* Ta lika mycket foton som på sommaren

* Se Melissa Horn & låta henne rädda min gråa del av hösten

Inser att det är många mål som jag inte kommer få nog av så de är svåra att uppnå.
Får skriva en ny lista. Men den kommer senare för nu ska jag ta mig till bussen!
Puss



Det är vår dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0