En bild från den där parken.


Denna dagen har varit sjukt bra, har sov morgon. Kom till skolan gjorde ett samhällsprov som jag lyckades väldigt väldigt bra med, har pluggat lagom mycket och delat upp min pluggning. Fick veta att vi börjar med vår vetenskapliga rapport nu i svenska c, spännande och imorgon börjar jag och daniel med min hemsida. Jag är lite taggad inför skolan haha. Det jobbiga just nu med skolan är bara att jag måste stiga upp tidigt imorgon. så trist.

Men det blir en kort dag, psykologi och webbdesign och sen träning.
Denna helgen ska bestå av vila, underbart.
Morfar ska firas och jelena ska äntligen få se Grease för första gången.

Nej nu kallar min säng på mig, så ska bädda ner mig med min kuddar och läsa lite i vecko revyn!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kusinen

LÅter som en bra dag... ska ni till morfar? ;)

Ha en bra helg! Kramis

2010-09-10 @ 14:24:34
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0