Vinterkänsla. Grattis morfar!

Igår var det en riktigt fredagsmys känsla. Satt som jag skrev och pluggade med Daniel i tre timmar. Sen gjorde jag en kladdkaka åt lite med kusinen. Sen begav vi oss vidare till Johanna, där vi såg idol och bokade biljetter till när idol kommer till Malmö. Är jätte taggad.
När jag kom hem från Johanna satt jag och prata med morfar och pappa.

När jag vaknade imorse med en riktig julkänsla. Ni vet när man stiger upp kollar ut och ser hur mycket snö som har lagt sig på marken. På morgonen när det fortfarande är mörkt ute och snön ligger som ett täcke. När man ska gå ut vill man bara ta på sig en tjock jacka, stor halsduk, varma skor och ett par varma vantar och sätta i ipoden och njuta av att luften känns lite renare. den känslan hade jag hela dagen.
Det kanske var för att jag vaknade med en hemsk förkyldning och feber!

Skulle egentligen ut idag efter att jag firat min älskade älskade morfar, men jag sitter hemma ikväll med morfar, mamma o pappa och hoppas att min förkyldning mår lite bättre imorgon. Nu ska jag försätta att längta efter snön!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så uuuunderbart att hösten börjar komma på riktigt. Finns inget mysigare! :D <3

2010-09-12 @ 15:11:02
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0