en fin helg i mitten av april.

Det har varit en rätt så händelserik helg och som tur är så är jag ledig från skolan idag så jag kan komma i fatt med lite läxor. Tanken är att jag ska få gjort allt i internationell ekonomi, ska kolla igenom ett case och skriva på mitt projektarbete som ska lämnas in på fredag. Ikväll blir det jobb.

Och så min helg. I fredags var jag, Jelena och Louise hemma hos Johanna. Tanken var att vi skulle plugga lite på vårt case, men vi fastnade i samtalen kläder, vänner, skolan och självklart Grekland. Vid tio flyttade vi oss ner i källaren och där såg vi Big brother med Stefan och Åsa. En väldigt fin kväll.

I lördags jobbade jag första gången på mitt nya jobb, jobbade mellan 14-20. Rätt mycket folk, men det var lärorikt och spännande. Vid 20.00 kom Robin, Anton och Louise och hämtade mig och vi begav oss hem. Väl hemma åt vi lite, satt och pratade och drack vin. Jag och robin somnade väldigt tidigt den kvällen. I igår vaknade vi vid elva och började direkt fixa inför robins 21 års kalas som skulle hållas här hemma. Vi hade tur med vädret så vi dukade ute. Även denna söndag blev en fin dag. Varmt, härliga människor och en pojkvän som blev firad.

Nu har jag mycket att se framemot. Johanna skrev precis till mig att hon jobbar 2 helger till sen åker vi och jag jobbar 6 helger till. Längtar!
Vi har rätt så mycket i skolan just nu, så jag längtar bara till att allt ska bli färdigt. Vill stryka allt från min att-göra-lista-skolan.
Sen så längtar jag till valborg. studenten. Födelsedagen. osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0