En tråkig onsdagsmorgon!

Det är onsdag och man skulle kunna säga att halva lovet har gått. Både skönt och inte skönt.
Detta lovet har bestått av at bara ta det lugnt. Jag har sovit länge, tränat, bakat, träffat Emma, sandberg, Robin o alex. Helt underbart.
Ikväll ska jag träffa tjejerna, vi ska ha lite filmkväll. Imorgon ska vi på bio och på fredag ska jag hem till min morfar. Sen så jobbar jag hela helgen. Är inte jätte taggad.

Jag är så uttråkad just nu. Är i lägenheten, kollar på något tråkigt program på tv, robin jobbar och alex sitter och spelar. åh.
Om en stund ska jag gå ner till stan o träffa tjejerna och boka bion.



Längtar till Grekland!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vad ska ni se? Hälsa morfar!!

2011-02-23 @ 21:21:04
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0