Sitter på bussen nu påväg hem från vallåse...

Sitter på bussen nu påväg hem från vallåsen. Har varit där hela dagen med skolan. Jag var lite skeptisk igår till om jag skulle åka eller inte, men det var tur att jag åkte för jag har haft riktigt roligt. Kul att göra såna saker innan vi tar studenten. Idag längtar jag riktigt mycket till våren. Vill bara börja använda en tunnare jacka och ett par ballerina skor. Vill kunna använda alla fina klänningar som hänger och väntar på mig i garderoben och uppvikta jeans med en kofta. Åh längtar. Nu har vi lite mindre än en timme kvar sen är det helg, trotts att jag börjar tidigt imorgon. Om en vecka är det äntligen lov. Längtar till det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0