Dag 8 - ett ögonblick

Idag kan man verkligen säga att jag var med om ett ögonblick, jag har nämligen skaffat mig en iPad. Det första jag frågade mig själv när ettan kom ut var vad ska man med den till? Men idag när jag själv har fixat en så inser jag att jag kan använda den till allt som jag kan ha på en egen dator. Det stora ögonblicket var kanske inte att jag skaffat en iPad det stora ögonblicket var när jag insåg hur beroende jag egentligen är av internet och elektriska saker, helt sjukt! Hela vårt samhälle består av internet!! Ett galet ögonblick!! Sen så inser jag att om typ MAX 2 år så finns det något mycket bättre än iPad. Vad kommer folk då ha om 30 år? Jag är iaf glad för min iPad. Idag har jag varit ledig så jag har varit på Lomma strand med Felix, Linus och atlaz!! Sen så kom Anton hit och vinåkte till nova och nu ikväll har vi haft pappa middag med min pappa och Robins pappa. Imorgon är det onsdag och jag ska jobba men bara mellan 17-21 God att på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0