Frågor till tusen!!

Söndag och 6 dagar tills jag går på semster en vecka iaf. Har mycket tankar i mitt huvud just nu, framför allt om vad som händer till hösten. Hur kommer det vara att gå på högskolan? Vem kommer jag umgås med? Vem kommer flytta och hur kommer jag att förändras? Var ska jag jobba? Ska jag jobba eller vänta till sommaren, ska jag bo hemma eller flytta hem ifrån på riktigt? Var ska jag träna? Det ät tusentals frågor som jag har i mitt huvud och visa av de måste jag hitta svar på snart! En sak är jag iaf säker på och det är att jag ska ta körkort!! Kan inte någon bara bestämma åt mig hur min höst ska se ut? Det hade varit så mycket lättare då!! Får väl ta rådet och sluta tänka så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med. jag vill också att någon ska bestämma över min höst..

2011-07-17 @ 14:18:18
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0