tisdagen den 5 juli.

Det är tisdag och jag har jobb ångest, inte för att jag ska jobba idag utan för att jag ska jobba imorgon och sen fram till på söndag. Egentligen är de inte ovanligt att jag ska jobba onsdag till söndag med det känns bara jobbigt att jobba till så sent på kvällen. men men. Det blir alltid bra när jag väl kommer dit.
igår hade jag en riktigt bra dag, Johanna och Louise svensson kom hit vid två. Då hade jag bakat citronkaka och dukat fram lite fika. vid tre kom linus och altlaz så det blev fika och lek med hunden och en massa snacka. Sen kom robin hem från jobb och vi tjejer åkte till willys för att handla. Åkte hem igen och lagade en god tacos som alla fem åt. Mysigt dag med andra ord. På kvällen slängde sig jag och robin i sängen och kollade på Johan falk. Åh vad jag älskar såna dagar.
Idag är det som sagt tisdag och klocka är lite över tolv. Jag har precis varit nere i tvättstugan och slängt in tre maskiner med tvätt. ska snart bädda till felix som kommer och hälsar på oss, ska med robin och hämta honom på flygplatsen ikväll. Sen ska jag plocka undan lite och vänta på tvätten. Vid fyra ska jag möta upp johanna så ska jag hjälpa henne med en present. Detta kommer bli en bra och lugn dag. Slut med jobb ångest nu ska jag njuta av min sista lediga dag. innan fem dagars jobb.
hoppas att ni får en fin dag min vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0