Dag 6 - Min dag

Idag ska ni få höra om min dag i Ängelhom med mamma, morfar och majbritt!
En helt underbar dag. På schemat stod det Sofiero slott och en promenad i stan.


Jag utanför slottet som vår gamla kung hade som sitt sommarslott en gång i tiden.


Vi kollade på ingrids utställning, som bestod av bilder från deras tid.

Mamma utanför slottet.

Morfar och Majbritt utanför slottet.

Mamma vid havet.

Jag vid havet.

Prinsessornas gamla lekstuga.

Detta var nog en del av det som var deras köksträdgård.

Jag och Majbritt.


Jag utanför slottet igen.

Mamma utanför slottet.

Den gamla kungen.

När vi sedan åkte hem så åkte vi igenom viken och kollade på de fina husen och havet. Så underbart fint. När vi kom hem gick jag, mamma och Majbritt in till stan och jag fick med mig en ny kalender, en vit bh, trosor och två linnen sen så fick jag ett skinnfodral till min lilla dator och ett annat linne.
Tack mamma <3

TACK FÖR EN FIN DAG!

GRATTIS SÖTA LILLA ANNA SOM FYLLER ÅR IDAG <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysdag!!! Hoppas ni hade det bra =)

Kramar!

2011-06-27 @ 21:02:05
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0