Jag sitter i skolan nu och tänker lite på ...

Jag sitter i skolan nu och tänker lite på vänner. Vad är egentligen en vän? Är en vän en människa som kommer och går? Är en vän en människa som inte tänker steget längre? Är en vän en människa som lämnar en själv eller är en vän en människa som ställer upp, som man har roligt med och som man trivs med trots att man kanske inte träffas alltid. Det skulle kunna vara så att jag är den enda som ibland har svårt att sätta mina gränser när det gäller vänner eller så är vi fler som tänker så. Borde jag ens bli förvånad? Jag lovar mig själv när det händer något att aldrig sluta förvånas men nu sitter jag här och är förvånad igen. Snart är det student, snart är det vår på riktigt och snart är allt glömt. Eller iaf det som är jobbigast just nu. Jag borde väl komma fram till regler, eller egentligen så finns det regler men ibland verkar de vara osynliga. Nog om detta, jag saknar sandberg!! Och nu ska jag ta en promenad med älskade chrillis och louise och rensa lite tankar. Hoppas att ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

En vän är någon som ger dig kärlek och energi och vars inverkan på ditt liv, får dig att må bra :)

2011-03-24 @ 14:15:21
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Sandberg

Sandberg saknar sin Josefine <3

2011-03-24 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0