Tossa tid skulle man kunna kalla det.

idag tog jag mig lite frihet att hoppa över mina två lektioner i skolan. På internationell ekonomi skulle vi se färdigt filmen som jag redan sett och matten kunde alla andra hoppa över. Jag vaknade klockan nio, och satte mig och planerade lite inför tjejgruppen när vi ska ha temat självkänsla vs självförtroende. Sen steg jag upp ur sängen, duschade och fixade frukost och började stryka tvätten och tvätta. Vid elva kom louise ner så åt vi frukost, pluggade internationell ekonomi, projektarbete, längtade efter Grekland, solade lite, gjorde lite psykologi och längtade lite mer till sommaren.
sen gick louise upp och la sig och jag traskade till maxi för att köpa godis. Slängde mig på soffan när jag kom hem och läste min bok. nu är hela familjen hemma och pappa o louise ska snart köra mig till Marie då jag ska fixa mina naglar. ikväll ska jag läsa det sista på rättskunskapen och hitta en artikel om internationell ekonomi.

Nej nu ska jag fixa till mig lite och sen ska louise köra.


En liten vår bild

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja, tossatid skulle man kunna kalla det ;) Du gjorde rätt i det idag! :)

2011-03-23 @ 18:10:53
Postat av: fia

frågan är om jag ska ta mig lite ledigt i nästa vecka med :-) haha!

2011-03-23 @ 20:25:57
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Mysdag ni verkade ha!! Ses snart?

2011-03-23 @ 20:43:23
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0