19 mars. En vecka i mitt liv.

Idag är det äntligen lördag!
Denna veckan har gått väldigt fort. Jag har inte haft så mycket i skolan så det är nog en av anledningarna till att den har gått fort. Jag har tränat en hel del i veckan också, skönt att komma in en rutin.
I måndags hade jag och Robin varit tillsammans i 3,5 år. Vi firade väl det egentligen inte speciellt mycket, vi tränade tillsammans, sen åkte vi hem och lagade mat och på kvällen såg vi Big brother. Det var en bra dag. Jag sov hos honom till tisdagen. Var i skolan på dagen och sen på kvällen tränade jag body balance med Alex och Chrillis. Sen på kvällen gick jag en promenad med saknade Linnea och mattias. Det blev en lång promenad och jag var stelfrusen när jag satte mig på bussen till robin på kvällen. Kom till han vid halv tio och då var det bigbrother.
I onsdags var det bara en kort dag i skolan, eller ja även denna dagen var kort. Efter skolan åkte jag och Jelena till ikea. Fikade, handlade fin inredning och drömde oss bort i världen av en egen lägenhet. När vi efter två timmar var färdiga fick jag åka med Jelena hem. gick och la mig och läste min vecko revyn. När Louise och mamma kom hem och pappa vaknade fixade jag på mitt rum, lagade mat och hade en lugn kväll hemma.
På torsdagen hade jag en sovmorgon till 12. Var i skolan klockan tolv och hade ett möte om studentflaken. Sen hade vi två lektioner sen var den skoldagen slut. På kvällen skulle jag egentligen träna med Sandberg men vi hade ingen ork till det så jag tog en lugn hemma kväll även denna dag. 
Sen var det äntligen fredag igen. Steg upp rätt tidigt, hade webbdesign. Sen hade jag ett kort Ph samtal, hade en pratstund med Louise och Amanda i väntan på Jelena. När Jelena kom skulle vi egentligen till en mässa men när vi kom dit så var där riktigt lång kö. Så vi gick in på hemmakväll och handlade lite godis. Sen mötte jag upp Anton på hans jobb, följde med honom hans ärende. Sen hann vi med en fika. Innan jag åkte vidare till träningen. Dansa zumba med Chrillis och Sandberg sen efter det gick jag och sandberg på Body balance. Härligt att avsluta veckan så. Sen kom robin och hämtade mig så åkte vi hem till mig åt hemmalagad pizza och såg en riktigt bra film och Big brother.
Idag har jag sovit länge, städat mitt rum, fixat i trädgården och pluggat. Nu passar jag mina fina kusiner. 

 

Kommentarer
Postat av: fia

du träffade mig med :)

2011-03-19 @ 23:37:28
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0