Det är tisdag och jag har så mycket i huvu...

Det är tisdag och jag har så mycket i huvudet och i kalendern nu i någon vecka framåt. Förhoppningsvis så lugnar allt ner sig nästa vecka. Trots att det är stressigt så har jag bestämt mig för att klara det utan att bli för stressad. Igår var jag i skolan och fick ett nytt uppdrag, åkte hem med jelena och johanna och skrev på min uppgift i rättskunskap i tre och en halv timme, sen vidare till jobb. Var hemma vid elva och somnade direkt i min fina pojkväns armar. Idag blir det att plugga inför internationell ekonomi provet imorgon, ska ner till jobb med kusinen. Sen ska jag hem och skriva på rättskunskapen. Heja mig! Hoppas att ni mår bra fina vänner, snart kommer solen tillbaka och då kan vi ladda våra batterier igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0