En födelsedagshelg

Min helg har varit helt underbar.
I fredags var jag o köpenhamn med mina fina tjejer, vi shoppade, åt italienskmat, skrattade och åkte tåg. Det var en helt underbar dag och jag kom hem med två nya väskor, en bikini överdel och ett par solglasögon.






Väl hemma från Danmark så var det tid för att fira mig och syrran. Robins pappa Anders, farmor och farfar och Mette var här på middag. Det var en lugn och mysig kväll. På lördagen jobbade jag till åtta. Åkte hem, fixade mig och åt sen körde jag all in på förfesten med sjukt roligt människor och på slagt. Som jag kanske sagt tidigare så har jag tröttnat som bara den på slagt. men igår hade jag gaaalet roligt. Somnade vid fyra och vid nio kom mamma och pappa in och väckte mig och Robin. Jag fick jätte fina presenter från världens bästa föräldrar. Fick pengar till mig resa, en bok som jag vill ha, två linnen och en jumpsuite. Wiie. Sen fick Louise sin present av mange, en OnePiece och jag var så sjukt svartsjuk. Hoppade in i duschen och tänkte ut en plan på att jag måste köpa en när jag får lön. När jag kommer ut ur duschen säger robin till mig att min present ligger i källaren. I källaren möttes jag av en ONEPIECE påse och i den låg n ljusgul OnePiece. LYCKA!!
Jag är så glad för den. Vid halv tio hade vi frukost kalas och min onepiece var så klart på.
När gästerna hade gått gick jag och emma till maxi och handlade godis. gick hem och slänge oss i soffan med louise mange och robin och kollade på film. Sen sova alla en stund.
Jag lagade mat medans alla sov, tacos yeah.
Efter maten började hockeyn så killlarna kollar på hockey och jag har haft en väldigt bra och inspirerande samtal med Maria och ett långt och härligt samtal med robins söta mamma.
Nu är det snart dags och gå och lägga mig med min besvina pojkvän. Då Finland typ leder. =/
Ajdå!

Nej nu kallar sängen imorgon är jag ledig och jag ska till Susie, sen ska jag träna och på kvällen ska jag på grillkväll. underbart.


Min fiiina OnePiece


Förfest


TACK ALLA FINA MÄNNISKOR SOM GJORDE MIN HELG HELT UNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så himla fint samtal med min fina, fina vän <3 gud som jag saknar dig!

2011-05-16 @ 18:04:34
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0