Inga byxor, Match och ett mål.

Jag är så superdupermegajätteväldigt lycklig!

Idag har väl dagen i skolan varit helt okej, kanske lite upp och ner ibland men det är väl smällar man får ta!
Hade idrottsföreläsning och datorkunskap, tror till och med att jag börjar fatta excel nu, haha.

Sen stack jag och Alexandra och köpte oss vars en macka på Subway, så gott och så länge sen!
Stack hem pluggade lite, och förbredde oss inför matchen, var inte alls pepp.

Kom i alla fall dit, skulle vi byta om och jag sticker ut för att gå med laget och inser att jag har glömt mina byxor, så pinsamt!
snabbt in igen o ch ta på mig byxorna, så pinsamt!
Men man ska ju på observera att jag hade underställsbyxor på mig, men lite pinsamt när hela herr laget + knapparna tränade!

Matchen gick bra och jag lyckades göra mål, det händer typ aldrig, har inte spelat ute på 7 år och nu så lyckades jag till och med att göra mål, det var så roligt.
Det blev 1-1 i matchen, underbart spelat tjejer.
Och Louise du spelade skit bra, Love you <3

Nu ska jag snart gå och dusha och äta sen blir det plugg, argumenterande tal! tummen upp.

Jag älskar dig Robin, så du vet! ;) <3

Love

Kommentarer
Postat av: rebecca

grattis till målet :) <333

vet du vad? jag längtar efter Ensam mamma söker :o

2009-04-22 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0