Mitt lov.

Hejsan!
ush det var så längesen jag skrev nu.
Detta lovet har gått ovanligt långsamt trotts att jag har haft det såå bra.
Måndagen var jag på entré med jesper, Emil, Mattias och Louise :),
Efter det var jag och träffade Lina, så mysigt med en fika i västra hamnen.
På kvällen var vi och hälsade på Charlie, så söt bara 3 månader om jag inte minns helt fel.
En härligt Måndag!
På Tisdagen jobbade jag och åt lunch på jobbet med Maria,
Skulle egentligen träffa Natha på kvällen, men jag hade lyckats bli riktigt förklyd.
Sen på Ondagen var jag med Lina & rebecca vi råg hotel rwanda, jätte bra!
Sen kom min älskling hem, Saknade!
På torsdagen hade vi piknick i vår trädgård, Tack alla som kom!
Sen dessa sista dagarna har det bara blivit mys och tagit det lungt :)
så skönt!
Detta var då mitt lov, Grattis till Rebecca & magnus i efterskott!
Love
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0