Söndagen-innan-lov känslan!

Det var såå längesen jag skrev, men det har liksom inte hänt något speciellt.
Eller jo speciellt, men jag har inte haft orken att skriva.
Men nu jäklar!
Söndag idag, och vilken känsla kan slå sondag-innan-lov känslan?
UNDERBAR!
Ställde klockan på 10 idag, bytade om, åt och stack till matchen.  Första halvlek var väl kanske inte så bra från min sida, men andra halvlek var bättre, tummen upp! lite sådär roligt att spelar, tyvätt många i laget som är sjukt negativa. Man gör väl sitt bästa mer kan man inte göra, känner jag!

Nu när jag kom hem har jag börjat städa, tråkigt !
Och sen kämpar jag med min engelska, jag fattar verkligen inte jätte mycket om den texten hehe.

Snart kommer du hem älskling, <33

Love
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0