En motgång, ett ljus.

Hur mycket man än önskar så går allting inte alltid som man önskat sig.
Motgångarna är svåra att ta när man är mållös, vad ska man säga?
Trotts motgångarna så finns det ljus som går att rädda och som gick att
rädda, och det är jag så lycklig för.
En motgång är alltid en lärdom och något som jag aldig glömmer.
Jag kan inte säga att jag är tacksam för alla motgångar, men
många är bra.
Utan motgångar lär jag inte mig vad jag själv gör fel.
Det är viktigt att inse att man inte alltid gör rätt.
Tack för att jag får inse det.
Men som sagt hur svårt är det inte att inse att fel måste göras för att
man ska kunna göra rätt?

Huvudsaken och det allra myigaste med en motgång, är ljuset sticker fram igen.
Älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0