Min helg.

Denna helgen har varit helt underbar.

I Fredags var jag på bio med underbaringarna, vi såg Manana :)
Sen satt vi ett tag på Waynes coffe, så mysigt.
I Lördags jobbade jag på cafét först, sen på kvällen kom Emil,Farmor o farfar.
Och sen gick vi till Linnea, där vi hade riktgit riktgit roligt,
Tack min fina vän <3
Söndag, blev jag väckt av mamma med nya bakade bullar, gott.
Sen blev det släktkalas,
Tack för allt <3
På kvällen blev det jobb, och sen hem till älsklingen.
Idag har han och jag bara tagit det lungt, mys.
Nu i kväll har jag jobbat :)

Älskar dig Robin <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

vad kul att du hade roligt :D

2009-06-01 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0