Nationaldagen

Idag är det lördag.
De senaste kvällarna har ja spenderat på studenter.
I Onsdags tog Pauline studenten,
Grattis till dig.
Det var väldigt roligt att träffa alla igen,
I Torsdags var jag ledig, eller ja ledig från skolan men jag jobbade
på Clara.
På kvällen eller eftermiddagen var jag hos Maria på student,
också lika trevligt.
Grattis till dig.
Sen i Fredags sov jag väldigt länge, riktigt skönt.
Sen åkte jag till Rebecca och vi satt och åt jordgubbar och
pratade om allt, så mysigt.
Tack Rebecca.
Sen på kvällen var jag på student hos Mattias,
Grattis till dig.
Även den studenten var rolig.
På måndag tar min älskling studenten, såååå roligt.
Jag älskar dig <3

Idag blir det jobb, sen hem till Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0