Sommarlovs vecka 1

Det har hänt så mycket denna veckan, och det har varit roooligt.
Första veckan på sommarlovet, och äntligen börjar man få en känsla av sommar.
Speciellt i Måndags när jag och Carolina sov i hennes farfrs båt, underbart.
På dagen var jag i stan med min älskling. Sen var det träning, och vid 22,00 körde
pappa mig till Carolina, vi började då grilla, och bädda, duka och fixa med godiset,
kakorna, och jordgubbarna. Vid ungefär 12 var allt klart och vi började äta,
det var mörkt ute, vi hade massa ljus tända, och vattnet glittrade, vi var uppe och pratade
nästa hela natten, när vi gick och la oss vid 3 på natten, så började det bli ljust ute,
båten gungade, och havet glittrade på riktigt.
Det var världens bästa dag.
 
TACK CAROLINA <3.
Sen har jag varit och kollat på fotboll med laget, vi såg Sverige- vitryssland.
Först delade vi ut aftonbladet och sen fick vi se matchen. En mycket bra match
Sverige vann ju med 5-1 :D

I Onsdags så jobbade jag, kul!
Sen i Torsdags så var jag och åt lunch med Christian och Mathias,
skoj!
Då köpte jag också en Groda, eller ja ett halsand,

Idag är det Fredag och det är midsommar,
LÄNGTAR till i kväll.
Vi ses klockan 6 underbaringar.
/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Sophia

Passade halsbandet som du fick av mig? :)

2009-06-19 @ 11:12:40
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0