En stor del av mig.

Har precis gått en lång promenad med min fina vän som betyder så otroligt mycket. Som är så behövlig. Det känns så underbart att verkligen kunna vetliera sig om allt.
Nu har jag tänt alla ljus i huset och satt på Melissa horns underbar musik. Mörkert har lagt sig i den kalla hösten och jag sitter och väntar på att tjejerna ska komma.
Idag är det Lördag och det har varit en väldigt mysig Lördag. Då jag har hunnit med allt som behövdes. Jag har hunnit med att verkligen gå en lång promenad och sitta och dricka vårt te och längta efter allt som komma skall och reda ut  problem som ingen annan kan.
Du är så stor del av mig, <3
 


konsten att kunna vara den man vill vara.
Kan snart inte kolla på bilderna utan att känna besvikelsen.




Ikväll ska jag ha det riktigt roligt, ska laga mat tillsammans och kolla på den romantiska filmen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är en så fin vän, litar på dig till hundra Josefine!

2009-11-07 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0