.....

Sitter i skolan nu och har precis pluggat klart.
Sitter och funderar på hur en del männsikor tänker? om vi fortfarande är som 6åringar och tävlar om att få uppmärksamhet från läraren. Tråkigt.
Sen är det ju så att an säger ofta att det är typiskt tjejer att tänka så och det är de säkert. Men är så trött på den anledningen. Nu är det nog tid att börja tänka på mig själv och börja skita i alla andra. eller ja skit i är kanske fel ord. men det är ju svårt att byr sig om alla andra om man inte bryr sig om sig själv.

Antar att jag är i en period där allt är jobbigt, och där jag ser allt som fel. Skit jobbigt. Vill bara att det ska bli bra och att allting ska fungera som innan. Bara för att människor förändra sig behöver inte hela världen förändra sig. ÄR TRÖTT PÅ DET!

DAGS ATT BÖRJA LEVA!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag finns här alltid iallafall :)<3

2009-11-17 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0