längta bort

ligger här i min säng och känner ni rätt så frisk idag faktiskt. kollade precis på bilder som en gammal kompis hade lagt in, en semester som hon och massa andra i hennes ålder hade gjort.
Det såg så underbart nu och jag känner bara att jag vill också.
Har en annan fin vän som åkt till London och verkar ha så roligt.
Alla bilder bara bevisar att alla måste uppleva något sånt, jag vill också.

Längtar mig bort till efter studenten, då jag verkligen ska åka utomlands och uppleva allt det som inte går att uppleva i Sverige. jag längtar!
Nu går vi i alla fall i tvåan och vi har ungefär 2.5 år kvar, jag längtar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Menar du inte 1,5 år kvar Josefine :O? haha <3

2009-11-03 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0