måndagen den fyra veckor kvar till lov.

Idag är det Måndag och äntligen har jag kommit hem från träningen. Det har varit en skön Måndag tycker jag. Den började vid typ 9, skönt att sova lite längre än vanligt. vid halv 11 åkte jag och pappa till tandläkaren och sen bar det av till skolan. Insåg nu att jag har en företagsekonomi uppgift som ska vara inne imorgon och jag har inte börjat. bra Josefine!
Sen träffade jag Mathias, det blev en dag i stan.
Får lite ångst nu när jag inser att jag måste stiga upp tidigt imorgon, hatar att ställa klockan på 6.
menmen. nu ska jag ta mig samman och gå och duscha.
Linnea, hoppas det gick bra idag. har tänkt på dig<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

puss!

(fast det gick inte så bra, hahah åh)

2009-11-24 @ 06:59:15
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0