Tack, <3

Idag är det äntligen fredag. och jag är ledig. Det är andra fredagen i rad som vi är lediga, och det är så skönt. Idag har jag bara varit hemma, för min älskade mamma fyller år idag. Vi har städat hela huset, håller på med maten, jag har pluggat och nu ska jag snart ta tag i tvätten så vi slipper göra det i helgen. För denna helgen är helt planerad. Idag blir det firande av mamma och idol. Imorgon blir det kalas på dagen och på kvällen ska jag, Louise och Johanna åka och kolla på Melissa Horn, har verkligen sett fram imot det. På söndag blir det en liten avdentsfika.

Igår firade jag och Robin vår 2års dag. Robin hade en överrraskning och det var att vi skulle åka och se idols genrep. Såå häftigt. Det var så fint och dom sjöng så bra. "Robin titta jag har gåshud" Jag älskar dig såå mycket. Du hittade verkligen de jag älskar. tack <3

Nu måste jag fixa lite till.
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: E.

sött!

2009-11-27 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0