Vinterkänsla.

   

Sitter i skolan nu och har en mega stor håltimme. Jag har egentligen mycket att göra. men fick bara en sån härlig julkänsla sitter och lyssnar på julmusik med mina söta vänner. Och när jag får det härliga julkänslan vill jag bara kolla på alla våra bilder från Östersund. men inser att jag inte har dom bilderna på datorn :(
Så nu har jag lagt in alla på datorn från Östersund. Åh det var så mysigt. när vi var ute och åkte pulka med Daniel och han hade pannlampa haha, eller när vi åkte skridsko med Anna och Felix. Saknar det så mycket.

vill bara ha snö och kallt väder. Här i Skåne är det milt väder, det är typ 10 grader och så regnar det. det är så tråkigt. men jag sitter och tänker på min och Robins Söndag. den var så mysig. då var det lagom kallt ute, och vi satt på ett café i två timmar. det var så mysigt.

Nu ska jag plugga mina geografi ord. tråkigt.
Imorgon är det vår dag älskling.
Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Å det är ganska milt här också, grått och tråkigt...och småsmåregn...



& jag vet vad ni ska göra på torsdag!!! hahahah ;-)

2009-11-25 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0