Idol = Lyckad fredag!

Är äntligen hemma igen. Har precis varit med mamma på hennes halloween fest på hennes skola. Shit asså jag har verkligen kommit fram till att jag inte ska bli lärare. Det var liksom inte leka lekar, äta godis och dansa. DET var spring, stoj och shit! haha

Nu sitter jag här i soffan ska snart äta, och har idol på! Åh vad en Fredag kan bli bra med bara idol på tv. Ser verkligen fram i mot denna veckan. Imorgon ska jag på en 20års fest och jobbar. Söndag blir det träning. Sen nästa vecka blir det jobb, och verkligen njuta av varje minut av LEDIGHET!

Hoppas ni har lika mycket förhoppningar på detta lov som jag!

Det är ju faktiskt bäst att lägga ner tid på människor som lägger ner tid på mig!

Saknar dig, <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte bort Caspers bio-date med er... ta en annan dag om ni inte hinner på lovet ;)

Kram

2009-10-23 @ 22:15:26
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0