Thats my life!

Det är söndag eftermiddag och jag sitter i mamma och pappas säng och kollar på Greys Anatomy, varför ska det hända saker med människor som man minst anar?  Men det är ju bara ett manus, men blir serien den samma efter att han inte finns kvar. Herregud vilket litet problem. hehe

Ska snart åka till Carolina för att avsluta min pluggande Söndag, jag har nog verkligen pluggat hela dagen och ändå känns det som att jag inte har kommit någonstans, jag har läst lite i min bok, sammanfattat svenskan med hjälp av Louise och sammanfattat Naturen med hjälp av Louise, jag har börjat att läsa lite om min idrottsuppgift.

Det är söndag eftermiddag och jag vet att det kommer till att bli en lååång vecka med super mycket tråkigheter som massor av plugg, men ändå har jag inte södags ångesten, jag har inte ångest över att vecka ska bli lång tvärtom. Jag är glad.

Skolan får ju faktiskt gå som det går, jag pluggar dagligen läser mina böcker, läser till proven, skriver om min friluftsdag vad mer kan jag göra? Det är faktiskt inte lönt att känna den ångesten. För träningen kommer till att bli av ändå, jag kommer gå mina promenader, jag kommer sitta vid datorn. Det är liksom mitt liv.

Jag har gjort det innan och det många som gör det nu. Förändrar sina liv för att skolan kommer in i bilden. Mitt liv är att skratta, mitt liv är att gå mina promenader, skriva min blogg och skriva mina sms och träna. Thats my life!

Nästa vecka kommer Jessica och det ska bli mysigt och skojigt!

Nu ska jag snart rusa
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Precis vad jag behövde läsa just nu!

2009-10-04 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0