Buffertdag

Det är tisdag idag.
Vi har varit lediga från skolan, vilket har varit väldigt skönt.

Igårkväll åkte jag och syrran hem till alexandra, för att spendera natten med fantasic 4 i hennes brors lägenhet. Det blev en väldigt bra kväll, lite plugg, prat och såklart ett avsnitt av glee. Imorse steg vi upp vid tio, men låg kvar i sängen ett tar med vetskapen om att vi var lediga. Jag sprang ner till ica och köpte bullar och min härliga lediga dag kunde börja. Vid tolv stack jag och karro hem till henne, vi pluggade jag fick gjort en del geografi. Pratade, sen kom viola vid 2 så kollade vi på klänningar, och bakade scones, eller ja jag satt mer och fikxade med lite musik medans de andra bakade.

Efter det kom alexandra och hämtade mig och vi åkte till netto för att handla.
Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Satt och funderade lite på vänner och vänner som sviker, hur ont det gör när det händer. De var en jobbig tanke så släppte den ett tag.
Nu ska jag kolla igenom min fek innan det är dags för att sova.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0