Fantastic 4 har möte ikväll!

Sitter i skolan, klockan är två och halv tre ska jag göra mitt sista engelska nationella muntligt i hela mitt liv, åh vilken härlig känsla! Är dock lite nervös så får se hur det går. Min fina vän har gjort mig nervös, samtidigt som min andra vän gjort mig lugn, svårt svårt!

Efter den "lektionen" slutar jag, då ska jag och louise åka och handla glass, mys!
Tack mamma.
Sen ska jag hem och gå en promenad med Mette, sen bär det av till Alexandra med fantasic 4, yeah.

Nej nu ska jag väl försöka ta mig samma och göra det bästa av dagen och längta efter att jag har gjort mitt sista nationella muntligt i engelska. Puss på er!


Denna bild förgyller min måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0