Lördagen den tionde april

Lördagkväll, det har varit en ganska så bra lördag.
Vaknade bredvid min älskling och solen sken, man blir så glad av denna kombinationen.
Steg upp och fixade mig, åt lördagfrukost som mamma hade gjort till mig så satt jag och mamma och kollade på kläder på bubbleroom.se, hittade lite nya inköp.
Sen stack jag till jobb och hade en hyfsat bra dag. Jobbade med glada och positiva människor så det gjorde dagen bra!

Ska jobba imorgon också! känner mig trött på jobb, det räcker egentligen med en dag. men jag får tänka på pengarna imorgon. Hoppades på att det var söndagen jag jobbade med Patricia, men det är inte förrän nästa.

Nu sitter jag i soffan och kollar på El classico!
Snart blir det att sova.

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

I höst ska du & jag hitta på något roligt. Då har jag pengar och vill spendera dom med dig min fina vän :) Ha en underbar söndag & vi ses snart! <3

2010-04-11 @ 09:29:59
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0