mer + än minus, men ett jobbigt söndags minus

+

Har haft en perfekt och behövlig helg, en heldag med Louise i fredags. Med ikea, hansa och massa prat. En perfekt start på helgen. Sen på kvällen var jag ute och åt med mina söta flickor. senare på kvällen åkte vi hem till oss och spelade spel, då kom sandberg och mette också! så mysigt. På lördagen jobbade jag, vi hade ingenting att göra men jag hade så kul. På kvällen åkte jag och Robin till ann marie, kevin och nicole, vi grillade, spelade spel och det var så mysigt. Idag har jag kollat på fotboll, gått en promenad med mn älskade och städat min garderob. Pluggat har jag också gjort. Vilken bra helg!

-

Jag är så fruktansvärt trött på vänner som sviken och tonårshjärtan som brister. Jag saknar dig, jag saknar er. hur, varför, när? Frågor som blossar upp om vänskaper som bara runnit ut i sanden i brist på tid. Eller vänskaper som har förstörts av andra. Varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0