Som en doft av lugn

En plats på jorden där, havet är blått, stranden är vit, solen lyser, himmeln är blå, musiken är på & kärleken hälsar på, doften av att ta det lungt fyller lungorna vid varje andetag. Den platsen har jag befinnit mig på i en vecka. Med en paus från mitt vardagliga liv har jag lyckats komma iväg för att hitta mig själv ett tag. För att finna lugnet med hjälp av oljemassager, ansiktsmasker, paraplydrinkar, musik och kärlek.
Detta var början på någonting nytt, jag har fortfarande en känsla av jag andas lugnet och njuter av varje sekund. Jag ska försöka att fortsätta andas lugnet och leva dagen som det ska vara. Nu är jag tillbaka med en ny luft att andas in. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0