tjejmys ikvälll

Lördag och molningt
Jag hoppas verklingen inte att det håller i sig, saknar redan solen.

Igår var Cassandra här hos mig, vi bakade, kollade på "en ängels tålamod" och planerade festen. Kom också på att om mindre än en månad fyller jag 18, ih. Det var en riktigt mysig kväll trotts att jag somnade ett par gånger till "en ängels tålamod". Efter skolan gick jag och louise till kokums och simmade, bastade, så mysigt. Gårdagen va verkligen ett bra avslut på denna veckan. Vi fick också tillbaka våra företagsekonomiprov igår, jag är nöjd med mitt betyg.

Idag väcktes jag vid 11 av louise, låg kvar i sängen ihopp om att få sova lite till men det kunde jag såklart inte. så jag gick upp, Gick med pappa till maxi, och sedan dess har jag pluggat företagsekonomi wiie, ush! nu ska jag nog ta det lugnt tills det är dags att åka till min fina Emelie, det blir tjejmys ikväll! älskar såna kvällar, känner att det kommer bli en bra dag även denna. Imorgon är det söndag och ja ska jobba med patricia, kommer bli så kul.

nej nu ska jag väl snart fixa mig och så.
Puss


Kommentarer
Postat av: cassan

tack för igår min ängel, riktigt mysigt! <3

2010-04-18 @ 00:10:35
Postat av: E.

äälskar dig o de va riktigt nice!! men vi måste verkligen fota mer :/ HAHA <3

2010-04-18 @ 00:16:03
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0