Vilken bra torsdag det blev!

Torsdagkväll och jag älskar dom. Torsdagskvällarna är alltid på positiva, det är dagen innan fredag och jag har sovmorgon dagen efter, det är så underbart!
Detta har varit en toppen bra dag, vaknade efter en super mysig kväll igår med prat, fika och klädbyte. Fixade mig och åt frukost med Louise svensson som sovit här sedan igår. Åkte till skolan och var rätt negativ till att vi skulle ha engelska nationella. Sen satt jag kvar i skolan och väntade på idrotten, efter två timmar av håltimme fick jag veta att vi inte hade någon idrott. Så jag och viola drog oss in till stan och mötte upp Maria, och hennes två kompisar, vi fikade med dom och sen shoppade vi. Det blev skor till pappa, jacka till mig (kommer bild om ni vill se) och tröja till mamma :)

Sen när jag kom hem åkte jag, pappa i nemo ut till bulltofta och gick 5 km :D sköönt!
Sen har jag pluggat och så kom min pojkvän hit och pussade på mig, uppskattat.


Denna dag förtjänar en söt bild på en långhårig pojke <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

synd att vi inte sågs i stan men vi får ta igen det i nästa vecka:) <3

2010-04-30 @ 06:37:42
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0